Arculatot vált a Wienerberger
Egyben Superbrands díjas lett két márkája is: a Tondach és a Semmelrock
2024.09.04.

A Wienerberger anyavállalatát Bécsben alapították 1819-ben. A világ legnagyobb téglagyártója, Európa vezető cserép- és csőgyártója, valamint kiemelkedő térburkolat-gyártója az elmúlt években végrehajtott számos akvizíció eredményeképpen kibővült termékportfólióval és megújult szolgáltatásokkal egyre inkább az épületburokhoz szükséges építőanyagok és az infrastrukturális megoldások szakértőjévé vált. Összesen 28, főként európai országban, valamint a Indiában, az USA-ban és Kanadában van jelen, világszerte több mint 20 000 alkalmazottat foglalkoztat és több mint 200 gyártóhellyel rendelkezik.




A magyarországi leányvállalatot 1990-ben azzal a szándékkal hozták létre, hogy technológiai rendszereit és termékeit egész Kelet-Közép-Európában helyi gyártás révén honosítsa meg. Mára a társaság a magyar építőanyag-piac kiemelkedő szereplőjévé vált. A Wienerberger Magyarországon a cégcsoporthoz tartozó Pipelife-fal együtt kilenc helyszínen 10 gyárral rendelkezik, a hazai foglalkoztatottak száma pedig meghaladja a 800 főt.

Az elmúlt években történt átalakulások és változások okán szükségessé vált a márkaépítés és az arculati elemek újragondolása, így 2024-ben átfogó megújulás veszi kezdetét a Wienerbergernél. Az új arculat modern, rugalmasabb megjelenést biztosít, amely jobban tükrözi a vállalatcsoport komplex megoldásait az építőipar és az infrastruktúra területén.

Első körben a digitális felületeiken cserélik és frissítik tartalmaikat, majd az év végéig minden nyomtatott kiadványukat is megújítják. A vásárlók és a viszonteladók jellemzően a jövő év elejétől találkozhatnak az új arculati elemekkel ellátott termékekkel és nyomtatványokkal a kereskedésekben. Mindezzel párhuzamosan az új kampányok már a megváltozott arculati elemekkel jelennek meg a jövőben.

Pipelife: változás a marketing osztályon

Az elmúlt időszakban a Wienerberger marketing osztályán is történt változás. Júliustól egyesítették a Wienerberger Building Solutions és a Wienerberger Piping Solutions marketing erőforrásait, létrehozták a Pipelife márkamenedzser pozíciót, így ma már egy közös csapat dolgozik a Porortherm, Tondach, Semmelrock és Pipelife márkákon.

Superbrands elismerés a Tondach és Semmelrock márkáknak

Idén tizenhetedik alkalommal ült össze a 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely a Wienerberger csoporthoz tartozó Tondach márkát 17. alkalommal, míg a Semmelrock márkát első alkalommal találta érdemesnek a Business Superbrands 2024 védjegy viselésére. Az elismerés az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbb márkáit emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket és márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal és szervezetekkel állnak kapcsolatban. A díj értékét növeli, hogy a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

„A Semmelrock az idei listán az első és az egyetlen olyan márka a díjazottak között, amely kifejezetten térburkolati megoldásokkal foglalkozik. Ez hatalmas elismerés, különösen, mivel bár a Semmelrock név már régóta jelen van Magyarországon, lényegében csak három éve kezdtük el a tudatos márkaépítést. Örülök, hogy kollégáimmal közösen olyan eredményesen dolgoztunk, hogy ilyen rövid időn belül egy nívós szakmai díjjal is elismerték az erőfeszítéseinket. Ez a siker újabb visszaigazolása annak, hogy elkötelezettségünk az erős márkák, valamint az innovatív és magas minőségű termékek iránt a szakemberek számára is imponáló. Hiszem, hogy a következő hónapokban az új arculat bevezetése még inkább erősíteni fogja a Wienerberger márkáiról kialakult pozitív képet″ — mondta Nagy Zsolt István, a Wienerberger Magyarország marketing vezetője.



Wienerberger

További részletek és termékinformációk:
www.wienerberger.hu


Wienerberger-ről

A Wienerberger Magyarország a nemzetközi Wienerberger csoport tagja. Az anyavállalatot Bécsben alapították 1819-ben, mely mára a világ egyik legnagyobb téglagyártójává nőtte ki magát, első helyen áll a homlokzatburkoló téglák gyártásában, és vezető pozíciót foglal el a kerámia tetőcserép gyártása terén Európában. Összesen 28 főként európai országban, valamint a Indiában, az USA-ban, Kanadában van jelen a társaság. A cégcsoport világszerte 19 000 alkalmazottat foglalkoztat és 216 gyártóhellyel rendelkezik. A Wienerberger magyarországi leányvállalatát 1990-ben azzal a szándékkal alapította, hogy technológiai rendszereit és termékeit egész Kelet-Közép-Európában helyi gyártás révén honosítsa meg. Mára a társaság a magyar építőanyag-piac kiemelkedő szereplőjévé vált. A magyarországi csoport termelése jelenleg nyolc helyszínen zajlik, a hazai foglalkoztatottak száma pedig már megközelíti az ezer főt.


2024.09.04.
Porotherm 30 Alfa Rapid Dryfix

Porotherm 30 Alfa Rapid Dryfix

téglafalak lábazatának ajánlott 30 cm-es hőszigeteléssel töltött ...

DRESDEN

DRESDEN

homlokzati üreges klinker tégla antracit szín, gépi készítésű, sima ...

Porotherm 10 N+F neo Rapid tégla

Porotherm 10 N+F neo Rapid tégla

10 cm vastag falazat építésére ajánlott csiszolt falazóelem ...

Porotherm 44 Thermo Rapid tégla

Porotherm 44 Thermo Rapid tégla

44 cm vastagságú, külső egyrétegű falazat építéséhez ajánlott ...

Porotherm 30 X-therm Rapid tégla

Porotherm 30 X-therm Rapid tégla

30 cm vastag csiszolt falazóelem vékonyrétegű falazóhabarccsal a ...

Porotherm 25 AKU Z

Porotherm 25 AKU Z

25 cm vastag hanggátló falazóelem a porotherm 25 aku z 25 cm vastag, ...

Hirdetés
Wienerberger hírek:


    Like all websites, eptar.hu uses cookies for better and safer operation.       More information